Ďalšie účty a služby z mobilu

30. 3. 2022

Fio banka rozšírila funkcie svojho Smartbankingu o zakladanie nových produktov. Klienti si tak priamo v mobile založia ďalšie účty, kartu alebo kontokorent.

Mobilné bankovníctvo Fio banky dostáva vďaka najnovšej aktualizácii významnú novinku. V rámci stránky Moje Fio klienti po novom objavia sekciu Nový produkt, v ktorej si môžu cez pár klikov založiť ďalšie účty, požiadať o platobnú kartu alebo kontokorent. Celým procesom založenia ich sprevádza jednoduchý sprievodca, vďaka ktorému si nastavia všetky parametre, ako pri zakladaní produktov a služieb v internetovom bankovníctve. Novinka je dostupná pre užívateľov Android aj iOS.

„Pokračujeme v rozvoji nášho Smartbankingu, aby klienti, ktorí sú zvyknutí robiť všetko na mobile, naozaj tú možnosť mali a nemuseli sa tak hlásiť do internetového bankovníctva. Postupne do mobilnej aplikácie pridávame ďalšie a ďalšie funkcie, aby bola jeho plnohodnotnou alternatívou,“ komentuje novinku obchodný riaditeľ Jan Bláha.

 

Zoznam produktov a služieb, ktoré je možné založiť v mobile:

Bežný účet v 15 menách

Sporiaci účet Fio konto

Termínovaný vklad

Nová platobná karta pre majiteľa alebo ďalšiu osobu, vrátane poistenia

Kontokorent


Dozor nad Fio banka, a.s. vykonává Česká národní banka.
Prehlásenie